2019-08-22

Välkomna alla barn till höstens träningar!

Då var det dags att sätta igång barnträningarna igen - start tisdag 27 augusti kl. 18:00-18:45.

Träningen vänder sig till barn i F-klass till och med årskurs 6 men även yngre barn (från 4 år) är välkomna om föräldrarna är med.

Samling vid klubbstugan vid Roslags-Länna IFs elljusspår i Riala, kom ombytt med kläder efter väder.

Ingen föranmälan krävs, men vi vill att alla barn är/blir medlemmar i klubben, antingen genom ett familjemedlemskap eller genom att bli medlem för 50kr/år. Mer info om medlemskapet hittar du här.

Det är Anders Ivarsson och Boris Stinger som kommer att hålla i dessa träningar och det kommer att vara roliga övningar ute på höst och vår, blir det snö tar vi självklart fram skidorna.

Under de kallare månaderna, ungefär december – februari kommer vi att hålla träningen inne i Riala skola, men som sagt – kommer det snö passar vi på att åka skidor såklart!

Följ oss på Facebook eller vår hemsida för senaste uppdateringarna

Har du frågor går det bra att kontakta Anders på:

Anders Ivarsson 070-516 47 77, anders75ivarsson@hotmail.com

Varmt välkomna alla barn!

2019-05-20

Barnträningen har nu uppehåll och sätter igång i höst igen, välkommen då!

Vuxengruppen kör på som vanligt varje tisdag kl 19:00.

Samling vid elljusspåret för det mesta, håll utkik på Facebook för senaste uppdateringen.

Vi ses!

2019-02-25

Träningar på tisdagar fortsätter även 2019!

Barnträningen börjar kl. 18:00, samling vid elljusspåret eller i Riala skola, håll utkik på facebook för senaste uppdateringen.

Vuxenträningen börjar kl. 19:00, samling vid elljusspåret för det mesta, håll utkik på Facebook för senaste uppdateringen.

Välkomna!