2018-10-14

Barnträning start 16 oktober!

Då var det dags att sätta igång barnträningarna igen - start tisdag 16 oktober kl. 18:00-18:45. Träningen vänder sig till barn i F-klass till och med årskurs 6 och kommer att hållas på tisdagar.

Samling vid klubbstugan vid Roslags-Länna IFs elljusspår i Riala, kom ombytt med kläder efter väder samt ta med stavar. Vill yngre barn vara med så krävs deltagande förälder.

Ingen föranmälan krävs, men vi vill att alla barn är/blir medlemmar i klubben, antingen genom ett familjemedlemskap eller genom att bli medlem för 50kr/år. Mer info om medlemskapet hittar du här.

Det är Anders Ivarsson som kommer att hålla i dessa träningar och det kommer att vara roliga övningar ute på höst och vår, blir det snö tar vi självklart fram skidorna.

Under de kallare månaderna, ungefär december – februari kommer vi att hålla träningen inne i Riala skola, men som sagt – kommer det snö passar vi på att åka skidor såklart!

Följ oss på Facebook eller vår hemsida för senaste uppdateringarna

Har du frågor går det bra att kontakta Anders på:

Anders Ivarsson 070-516 47 77, anders75ivarsson@hotmail.com

Varmt välkomna alla barn!

2018-10-14

Höstens träningar för vuxna är igång!

Välkomna alla vuxna på tisdagar kl.19:00-20:00 för träning vid Roslags-Länna IFs elljusspår i Riala. Jim fortsätter även denna höst med träningar, det blir både löpning och stavteknikträning vid spåret, men även träning vid vårt nya utegym! Mer information om utegymmet kommer inom kort. Kommer det snö blir det självklart skidåkning.

Välkomna!

2018-05-20

Cykelträningarna har börjat!

Följ med Åke Strömberg på vårens och sommarens cykelträningar med landsvägscykel. Åke kör ofta lite längre pass på helgerna och intervaller i veckorna. Håll utkik på Facebook för senaste uppdateringarna (syns även på vår startsida på hemsidan).

Välkomna!

2018-01-08

Välkomna till en ny säsong med härlig träning!

Tisdagsträningarna kör igång den 9 januari, 18:00 för barn i Riala skola (inomhus) och 19:00 för vuxna vid elljusspåret (utomhus).

Barnträningen hålls även denna termin av Anders Ivarsson och Tomas Källström, mer information om denna träning finns längre ner på denna sida.

Vuxenträningen körs som vanligt med Jim Sjöman med fokus på kondition och stavteknik för att vässa formen till skidåkningen.

Varmt välkomna allihopa!