Spårbidrag

Jim spårar RialaspåretGe spårbidrag till Roslags-Länna IF!

Roslags-Länna IF är i behov av ditt stöd för att kunna vara en aktiv klubb, det vill säga att fortsätta bedriva och utveckla verksamheten.

Roslags-Länna IF är en ideell förening och för att sköta anläggning, skidspår och elljusspår behövs bidrag. Allt arbete såsom reparation, underhåll, spårdragning på vintrarna sker av föreningens medlemmar. Roslags-Länna IF vill fortsätta att bedriva verksamhet men också att utveckla verksamheten. Vi vill be er om hjälp med detta.

Ge spårbidrag till klubben genom att sätta in 40kr/skiddag/person

till Roslags-Länna IF. Skriv: "spårbidrag", namn och datum

Ge bidrag via Swish

Numret är: 123 170 67 12

Eller skanna QR-koden i Swish-appen och betala enkelt och smidigt!

QR-kod-SWISH-Roslags-Laenna-IF

Ge bidrag via bankgiro