Bli medlem i Roslags-Länna IF!

Som medlem får du nyttja vårt belysta elljusspår på 2,5km, klubbstugan med omklädningsrum och bastu i samband med klubbens träningar och självklart får du även nyttja våra fina skidspår och vårt utegym!

Medlemsavgifter:

Barn 200kr

Familj 500kr

Aktiv vuxen 500kr (använder elljusspår, utegym eller deltar på träningar/tävlingar)

Stödmedlem 200kr (eller valfritt belopp.)

Glöm inte att ange för vem medlemsavgiften gäller, namn, adress och fullständigt personnummer (inklusive 4 sista siffrorna) OCH skriv även vad det gäller, t.ex. "medlemskap".

Roslags-Länna IF:s Bankgiro 584-0806

ELLER

Swisha till 123 170 67 12

Eller skanna QR-koden i Swish-appen så går det snabbt och smidigt!

QR-kod-SWISH-Roslags-Laenna-IF

Vid frågor, kontakta Annika Sjöman 0708-53 10 53

Hyr klubbstugan

Det går även bra att hyra klubbstugan för egna aktiviteter, kontakta någon i styrelsen för bokning.

Kostnad (ej städning inkluderat):

300kr för en kväll

500kr för en dag

800kr för ett helt dygn

Kontakta oss för mer info.